lunes, 8 de octubre de 2007

els videos de l'Atz

Aquesta setmana penjarem uns quants videos destinats exclusivament a la nostra Atz. Ho fem perque no oblidi els nostres caretus. Fins la setmana vinent no publicare cap post escrit perque cada cop que m'acosto a una tenda Mac la Gem em mira molt malament. De moment pero, us puc anticipar agunes coses mentre es penja el video d'avui. Aixo es bastant collonut en general tret del menjar i del cafe... topic, oi? Haig de reconeixer que he fet el llondro en un parell d'ocasions i aixo m'ha comportat perdre uns quants US Dollars, pero en general ens n'estem sortint bastant be. Hi ha tantes coses a explicar que quan arribi em passare un grapat de dies fent un lot de posts monografics...

Suposo que us feu el carrec que els computers yankis no tenen accents, oi? A mes, la distribucio d'alguns simbols al teclat son prou peculiars. Per anar fent boca us dire que el segon dia ens vam fer amb uns Hellys, que son unes bambes que duen una rodeta al talo de manera que les pots usar tant per caminar com per patinar. Lacosa te la seva conya perque quan has agafat certa velocitat pot ser que clavis la punta de la sabata per error i t'estampis contra el terre. Aixo mateix em va passar a mi al bell mig de central park metre una parella d'afro americans es feien el video bucolic del seu casament. No us preocupeu, la camera woman, que era latina em va dir que ho tenia tot enregistrat i que ho penjaria ben aviat a you tube. Suposo que m'hi podreu trobar com a Sopapo-monumental-blancucho-Hellys-Hispano.

Fins aviat!!!

1 comentarios:

A las 18 de octubre de 2007, 2:29 , Blogger El Doctor ha dicho...

Onofre, que t'has adormit?? Que tens moltas feina?? Per una vegada em menjaré l'orgull i proclamaré als 4 vents que fa dies que anyoro els teus magnífics apunts.

 

Publicar un comentario

Suscribirse a Enviar comentarios [Atom]

<< Inicio