lunes, 27 de agosto de 2007

La meva dona va de putes?






















Ahir, arrel d'una demostració de capullisme extrem per la meva part vaig descobrir que la meva estimadíssima dona està molt estressada i un pèl angoixada. Avui, amb una demostració de recolzament i d'un "perdona carinyo-meu he estat un capullo extrrrem" he recordat que no havia fet ús d'aquell val tant prometedor que havia de bescanviar per un massatge amb tota regla. En el seu moment, ara ja fa 11 mesos, vaig fer una recerca exhaustiva de centres de massatges, balnearis i spas urbans a Barcelona per tal d'oferir a la meva estimada un regal que ella desitjava. Era una magnífica idea per que fer regals a la Gem mai ha estat massa fàcil. A més, és una d'aquelles coses que empitjora amb el temps. Quan comences a tenir massa coses ets un blanc difícil per rebre un regal. No podia fer ús del tòpic de la roba per que feia poc que acabava de nèixer l'Atz i la Gem no havia recuperat el seu endimoniat cos espigat. No era un bon regal. Un massatge era perfecte. Un massatge era un moment de solitud, relax, un moment per dedicar-se en exclusiva al plaer. No buscava un massatge terapèutic d'aquells que et recargolen les costelles i t'endinsen les urpes sota dels homoplats. Pretenia comprar un moment de felicitat per la meva dona.

Amb una àgil cerca al Google ja tenia una llista considerable de llocs on enviar la meva dona a tastar l'ambrosia d'uns ditets ben experimentats. L'oferta era variada, i com és normal en aquests casos, la prudència es va apoderar de mi. No vaig reservar cap cita. Li vaig dir:
-Tri'an un i ves-hi quan vulguis!

Quin paio estic fet!

Li vaig regalar un val. Com aquell nadal que li vaig regalar el disc de l'Ani DiFranco. La seva cara entumida va dir gràcies, què guay. Jo li vaig demanar que arrenqués el plàstic retractilat del disc.
-Ara l'haig d'obrir?- va fer la Gem
-Clar! l'has d'obrir ara! és importantíssim!

Dins hi havia la meva millor intenció de fer un viatge plegats a qualsevol racó d'Europa que tingués vols amb una companyia Low Cost. Vam decidir anar a Turquia. Quin moment més bonic! Fins i tot ho vam explicar als amics.
-Anirem a Turquia!
-Què bé. És molt xulo!

L'antic imperi Otomà, la porta d'Àsia a Europa! Deu ser molt bonic, però nosaltres no ho hem vist. Només era un val carregat de bones intencions i d'aquella emoció que proporciona fer un regal. Aquella emoció que et faria saltar amb els peus ben juntets mentre piques de mans i assenteixes amb el cap. Com aquell val que prometia un curs d'escalada. Afortunadament era un val!

S'han acabat els vals! Avui he decidit que la Gem ha de rebre aquell regal que li vaig fer amb tant bones intencions ara fa 11 mesos. Encara que m'hagi de trencar les banyes a veure què collons li regalaré el mes vinent. He tornat al Google. Hi ha aparegut una bona llista d'ofertes. Però una em cridava especialment l'atenció. Tenint en compte el meu esperit cool, el retard en rebre un regal que, està clar, ella ja no esperava i els remordiments que tenia a causa de la meva actitud capullo-radical, m'he decantat per la versió més fashion-fengshuiera i vanguardista que m'oferia la xarxa. El Wayang Center. Spa Balinés. La veritat és que tenia pressa, perque quan estàs decidit a fer un regal, l'emoció de picar de mans i saltar amb els peus ben juntets és massa embriagadora. No podia permetre que la Gem iniciés la seva migdiada obligada. He optat pel massatge tibetà:

Masaje Tibetano
Masaje de relajación extrema, se realiza en camilla y sirve para mitigar el estrés y mejorar la respiración. Se aplican aceites esenciales a elegir, con combinación de temperaturas para distintas zonas del cuerpo, invitando a la desintoxicación física y mental. Aplicado con el cuerpo.
Duración: 55 min. de tratamiento

Preu: un escàndol. Però ella s'ho val...

He imprès una pàgina i he corregut a picar de mans. Ella ho ha acceptat de bon grat i hem quedat en una data per formalitzar la reserva. I ho he fet! M'he posat en contacte amb el centre d'Spa balinès per tal que la meva dona pugui gaudir del moment de felicitat que jo li he comprat! En 10 minuts ja tenia la resposta al meu mail. Havia superat la crisi dels vals!

- Pot venir quan vulgui Sr. Però hauria d'especificar l'hora a la que vindrà.
- De fet és un regal per la meva dona. Vindrà a les 18:00. Si no és cap molèstia voldria pagar l'import mitjançant una transferència bancària que abonaré previ al servei. Penso que és molt lleig que ella hagi de fer efectiu el pagament tenint en compte que es tracta d'un regal. (I no d'un val!)

Minuts més tard...

- Em sap greu... però el centre és exclusiu masculí. (Tot això sense accents, que ho fa més difícil de pair)

Ostres, pobre Gem... No hi pot anar. Però? On s'ha vist un centre de massatges exclusivament masculí? Què més dóna si és un home o una... a no ser que...
Efectivament! He estat a punt d'enviar a la meva dona a una casa de putes! (o alguna cosa similar). Dintre del meu capullisme-radical no estava segur d'arribar a les altes esferes, però ara ja hi tinc plaça de per vida. Val?

0 comentarios:

Publicar un comentario

Suscribirse a Enviar comentarios [Atom]

<< Inicio